Eğitimler
İşveren Markası ve Çalışan Bağlılığı Eğitimi

Atölyenin Amacı:Bu eğitimde işveren markasının stratejik önemi ve işgücü üzerindeki etkisi, bütünleşik aktarım ile marka ile özdeşleşen algının kuvvetlendirilmesi, çalışana sağlanan değerin şirketin başarısındaki rolü, çalışan bağlılığı için atılacak stratejik adımlar ve etkili iletişim ile pozitif etkileşim yaratmanın yolları, tutarlı marka kılavuzu oluşturarak planlanan içerikler ile yaratılan bağlantı teorik bilgiler, saha araştırmaları, uygulamalar ve vakalar ile aktarılacaktır.
Hedef Kitlesi: Tüm İnsan ve Kültür / İnsan Kaynakları Profesyonelleri, girişimciler, işverenler
Süresi: 2 gün
Başarılı işveren markası & çalışan bağlılığı uygulamaları ve tümleşik
süreç analizleri
Çalışan değer önermesi
Çalışan deneyimi & bağlılığı ve kapsamı
İşveren Markası stratejisi belirleme sürecinde iş birliği ve paydaş çevrenin
önemi
İşgücü Piyasası Yetenek Rekabeti
Rekabette üstünlük sağlama
Genel Katılama
- Zihin Haritalama Atölyesi
- Mavi Yönetişim Atölyesi
- Hatalı İşler Atölyesi
- İşverenler için Yönetici İşe Alım Eğitimi
- Doğaçlama Liderlik Eğitimi
- Pozitif Liderlik Eğitimi
- Duygusal Zeka Eğitimi
- Plansız İşler Atölyesi
- Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık ve Erişilebilirlik Eğitimi
- İşveren Markası ve Çalışan Bağlılığı Eğitimi
- Delegasyon Becerisi Eğitimi
- Kuşak Farklılıklarını Yönetmek
- Etkili Karar Verme Atölyesi
- Değişimin Ritmini Yakalamak & Yönetmek
- “Yüksek Performanslı” Takımlar Kurmak & Yönetmek
- “Liderlik Arması” Çalışması ile Liderliği Modellemek
- İlişki ve Süreç Yönetimi Eğitimi
- NöroLiderlik Eğitimi
- Zor İnsanlarla Müzakere Eğitimi
- Liderin Koçluk Becerileri
- Stressiz İşler Atölyesi
- Zaman Yönetimi Eğitimi
- Çatışma Yönetimi Eğitimi
- Liderlere İnsan Kaynakları Yönetimi Eğitimi
- Stratejik İşe Alım & Mülakat Teknikleri Eğitimi
- Stratejik İşe Alım & Mülakat Teknikleri Eğitimi
- Girişimciler için İnsan & Kültür Yönetimi
- Etkili Toplantı Yönetimi