Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık ve Erişilebilirlik Eğitimi

Atölyenin Amacı:İnsan odaklı organizasyonların ayrımcılıktan uzak, adil çalışma ortamlarına sahip olması gereklidir. Bir organizasyonun geleceği iş gücüne yönelik tutumuyla paraleldir. Bu eğitim ile kapsayıcı bir kültür yaratmak, iş gücünün çeşitliliğinin organizasyonlara katkısı, adil bir çalışma ortamının yarattığı kazanım ve psikolojik güvenlik seviyesi yüksek organizasyonların başarıları, iletişim stratejileri, çalışma ortamı düzenlemeleri, ölçme-değerlendirme ve revizeler ile gelişen kalıcı sistem kurma, Eşitlik, Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Politikası oluşturma, eğitimler ile farkındalıkları artırma ve önyargıların tespiti, farklı perspektif ve becerilerin performansa pozitif etkileri, kapsayıcı politikaların ve süreçlerin tasarlanmasına yönelik bilgiler aktarılacak olup vakalar ve aktiviteler ile potansiyel iş yeri uygulamalarına yönelik bilgiler paylaşılacaktır.
Hedef Kitlesi: Tüm liderler / yöneticiler, işverenler, girişimciler, İnsan ve Kültür Yönetimi profesyonelleri.
Süresi: 2 gün
- Zihin Haritalama Atölyesi
- Mavi Yönetişim Atölyesi
- Hatalı İşler Atölyesi
- İşverenler için Yönetici İşe Alım Eğitimi
- Doğaçlama Liderlik Eğitimi
- Pozitif Liderlik Eğitimi
- Duygusal Zeka Eğitimi
- Plansız İşler Atölyesi
- Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık ve Erişilebilirlik Eğitimi
- İşveren Markası ve Çalışan Bağlılığı Eğitimi
- Delegasyon Becerisi Eğitimi
- Kuşak Farklılıklarını Yönetmek
- Etkili Karar Verme Atölyesi
- Değişimin Ritmini Yakalamak & Yönetmek
- “Yüksek Performanslı” Takımlar Kurmak & Yönetmek
- “Liderlik Arması” Çalışması ile Liderliği Modellemek
- İlişki ve Süreç Yönetimi Eğitimi
- NöroLiderlik Eğitimi
- Zor İnsanlarla Müzakere Eğitimi
- Liderin Koçluk Becerileri
- Stressiz İşler Atölyesi
- Zaman Yönetimi Eğitimi
- Çatışma Yönetimi Eğitimi
- Liderlere İnsan Kaynakları Yönetimi Eğitimi
- Stratejik İşe Alım & Mülakat Teknikleri Eğitimi
- Stratejik İşe Alım & Mülakat Teknikleri Eğitimi
- Girişimciler için İnsan & Kültür Yönetimi
- Etkili Toplantı Yönetimi