Hesap Verebilirlik İletişimi

Eğitimin Amacı: Hesap Verebilirlik bir organizasyonun kararları, faaliyetleri ve sonuçlarına dair sorumluluk üstlenme ve bunları paylaşma sürecidir. Organizasyonların tüm paydaşlarına karşı olan sorumluluklarını doğru bir iletişim ile aktarması “Hesap Verebilirlik İletişimi” olarak adlandırılır. “Hesap Verebilirlik İletişimi Eğitimi” ile iç/dış iletişim süreçlerinin Hesap Verebilirlik ilkeleri çerçevesinde tasarlanmasını ve gerçekleşmesini sağlamak, doğru iletişim kanallarından iletilen mesajların hedef kitlelere uygun şekilde oluşturulmasını sağlamak, içten dışa modelleme ve hesap verebilirlik döngüsü yaratarak kalıcı iletişim stratejisi oluşturmak, uygun stratejileri geliştirmek ve verimli bir şekilde uygulama becerileri kazanmak, takip çevikliği ile izleme, yönetme ve sürdürmeye yönelik eylem planları ile devamlılığı sağlamak hedeflenmektedir. Katılımcılar bu iletişim modeli ve stratejisi ile organizasyonun güvenilirliğine yönelik çalışmalar gerçekleştirebilecektir.
Hedef Kitlesi: Tüm iş dünyası profesyonelleri
Süresi: 1 gün
İçerik:
- Süreç Adaleti Eğitimi
- Güçlendiren Organizasyonlarda Psikolojik Güvenlik
- Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma
- Hesap Verebilirlik İletişimi
- Yetkin Liderliğe Etkili Adımlar Atölyesi
- Performans Engelleyici Olumsuz Deneyimlerin Kazanıma Çevrilmesi
- Kurumsal Amaç Atölyesi
- Organizasyonel Çeviklik ve Değişim Yönetimi
- Örgütsel Sinizm
- İşin ABC’si
- Reaktif / Proaktif Çalışanlar
- Şirket Yönete-meme Atölyesi
- Kurum içi Girişimcilik Eğitimi
- Sosyal Uyumluluk Eğitimi
- Etkili Ekip Kurma, Olma ve Geliştirme Eğitimi
- Kurumsal Travma Yönetimi Eğitimi
- Temel Fikri Sınai Mülkiyet Hakları Eğitimi
- Davranış Bilimi ile Stratejik Karar Alma
- Girişimcilik Eğitimi
- Belirsizliğe Dayanıklılık Geliştirme & Değişim ile Sağlıklı Baş Etme
- İletişim Kodları & Liderlere Transaksiyonel Analiz Eğitimi
- Yapay Zeka Uygulamaları ve Pratik Kullanımı Eğitimi
- “Algının Gücü” İş Yaşamında Etki Bırakan İletişim ve Algı Yönetimi
- Marka Yönetimi ve Stratejisi Eğitimi
- “Bir”den “Biz” Olmak: Ekipte “Biz”lik Yaratmak
- Liderlikte Zaman Yönetimi ve Verimlilik Artırımı
- BÜTÜNSEL LİDERLİK: LİDERLİĞE 3D İLE HAZIR OLUŞ : Durumsal – Davranışsal – Duygusal
- Motivasyon Eğitimi
- Liderin Fasilitasyon Sanatı – Kolaylaştıran Liderlik
- “Senin Markan” – Kişisel Marka Geliştirme ve Profesyonel İmaj Yönetimi