İşveren Markası ve Çalışan Bağlılığı Eğitimi

Eğitimler
İşveren Markası ve Çalışan Bağlılığı Eğitimi

Atölyenin Amacı:Bu eğitimde işveren markasının stratejik önemi ve işgücü üzerindeki etkisi, bütünleşik aktarım ile marka ile özdeşleşen algının kuvvetlendirilmesi, çalışana sağlanan değerin şirketin başarısındaki rolü, çalışan bağlılığı için atılacak stratejik adımlar ve etkili iletişim ile pozitif etkileşim yaratmanın yolları, tutarlı marka kılavuzu oluşturarak planlanan içerikler ile yaratılan bağlantı teorik bilgiler, saha araştırmaları, uygulamalar ve vakalar ile aktarılacaktır.

Hedef Kitlesi: Tüm İnsan ve Kültür / İnsan Kaynakları Profesyonelleri, girişimciler, işverenler
Süresi: 2 gün

Başarılı işveren markası & çalışan bağlılığı uygulamaları ve tümleşik süreç analizleri
Çalışan değer önermesi
Çalışan deneyimi & bağlılığı ve kapsamı
İşveren Markası stratejisi belirleme sürecinde iş birliği ve paydaş çevrenin önemi
İşgücü Piyasası Yetenek Rekabeti
Rekabette üstünlük sağlama

Kategoriler

At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)

We understand the importance of approaching each work integrally and believe in the power of simple.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)