Eğitimler
Sosyal Uyumluluk Eğitimi

Eğitimin Amacı: Katılımcıların uluslararası standartlara uygun, etik, sürdürülebilir ve sorumlu bir iş yapısı oluşturabilmesini sağlamak. Kuruluşların sosyal uygunluk denetimlerinden başarıyla geçmelerine destek olmak, çalışan sağlığı ve güvenliğinden çevre yönetimine kadar tüm kritik alanlarda kalıcı bir kültür dönüşümü gerçekleştirmek.
Hedef Kitlesi: İşverenler ve İşveren temsilcileri, Kalite Yönetim Sistemi çalışanları, İnsan Kaynakları yöneticileri ve çalışanları, İş Güvenliği Uzmanları, Çevre yönetim birimi çalışanları, İdari İşler çalışanları, kendini geliştirmek ve profesyonel iş dünyasına hazırlamak isteyen herkes.
Süresi: 1 gün
İçerik:
Sosyal uygunluk ilkelerini ve uluslararası standartları öğrenecek,
Denetim süreçlerine hazırlanma, dokümantasyon yönetimi ve aksiyon planlama becerileri kazanacak,
Marka itibarı, tedarik zinciri sorumlulukları ve sürekli iyileştirme konularında stratejik bilgi sahibi olacak.
Sosyal uygunluk disiplini ve politikaları
Uluslararası standartlar ve Türk hukuku ilişkisi
Çevre yönetim sorumluluğu
Denetim süreci, uygunsuzluk yönetimi, aksiyon planı
Sürekli iyileştirme ve sürdürülebilir kültür oluşturma
Kurumsal
- Süreç Adaleti Eğitimi
- Güçlendiren Organizasyonlarda Psikolojik Güvenlik
- Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma
- Hesap Verebilirlik İletişimi
- Yetkin Liderliğe Etkili Adımlar Atölyesi
- Performans Engelleyici Olumsuz Deneyimlerin Kazanıma Çevrilmesi
- Kurumsal Amaç Atölyesi
- Organizasyonel Çeviklik ve Değişim Yönetimi
- Örgütsel Sinizm
- İşin ABC’si
- Reaktif / Proaktif Çalışanlar
- Şirket Yönete-meme Atölyesi
- Kurum içi Girişimcilik Eğitimi
- Sosyal Uyumluluk Eğitimi
- Etkili Ekip Kurma, Olma ve Geliştirme Eğitimi
- Kurumsal Travma Yönetimi Eğitimi
- Temel Fikri Sınai Mülkiyet Hakları Eğitimi
- Davranış Bilimi ile Stratejik Karar Alma
- Girişimcilik Eğitimi
- Belirsizliğe Dayanıklılık Geliştirme & Değişim ile Sağlıklı Baş Etme
- İletişim Kodları & Liderlere Transaksiyonel Analiz Eğitimi
- Yapay Zeka Uygulamaları ve Pratik Kullanımı Eğitimi
- “Algının Gücü” İş Yaşamında Etki Bırakan İletişim ve Algı Yönetimi
- Marka Yönetimi ve Stratejisi Eğitimi
- “Bir”den “Biz” Olmak: Ekipte “Biz”lik Yaratmak
- Liderlikte Zaman Yönetimi ve Verimlilik Artırımı
- BÜTÜNSEL LİDERLİK: LİDERLİĞE 3D İLE HAZIR OLUŞ : Durumsal – Davranışsal – Duygusal
- Motivasyon Eğitimi
- Liderin Fasilitasyon Sanatı – Kolaylaştıran Liderlik
- “Senin Markan” – Kişisel Marka Geliştirme ve Profesyonel İmaj Yönetimi